.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ رفتم، رفتی، رفت؛ نفتم، نفتی، نفت!


آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، دهمین رئیس‌جمهور ایران و معاون اول آینده اسفندیار رحیم‌مشایی، یازدهمین رئیس‌جمهور ایران در جلسه تودیع و معارفه وزیر وزرای قدیم و جدید نفت، توضیحاتی پیرامون صنعت نفت دادند که از جمیع جهات قابل بررسی و مداقه است.

دکتر محمود احمدی‌نژاد: «همه منافع نفت باید به جیب ملت برود.»

1- بالاخره منافع نفت باید کجای ملت قرار بگیرد؟ توی جیبشان یا سر سفره‌هایشان یا ...؟ لطفاً زودتر جایش را مشخص کنید، نگرانیم.
2- اگر احیاناً کسی منافع نفت را نخواهد و بگوید: «من با همین یک لقمه نان‌ونفت سر سفره‌ام می‌سازم.» منافعش را به کس دیگری می‌دهند یا هر طور هست با زور و ضرب می‌چپانند توی جیبش؟
3- منافع را توی کدام جیبمان می‌ریزند، چپ یا راست؟ چون گوشی موبایل و نخودچی - کشمش توی جیبمان داریم، می‌ترسیم بوی نفت بگیرد و خراب شود.

دکتر محمود احمدی‌نژاد: «نمی‌توانیم بگوییم که نفت ما صددرصد در جیب ملت می‌رود چرا که بخشی از نفت به جیب افرادی می‌رود که ما می‌خواستیم نفت را از دست آنها دربیاوریم.»

1- آیا لیستی هم از افراد مذکور،‌ توی جیبتان دارید؟ اگر دارید تو رو خدا کاپشنتان را خشک‌شویی ندهید که مثل لیست مفسدان اقتصادی شسته و ناخوانا شود و خواندنش 4 سال طول بکشد و آخر سر توی مناظره‌ها موفق به خواندن چند تایشان بشوید.

2- «می‌خواستید»، چه خوب. پس چرا نشد؟ اگر اشتباه نکنم، شما یک 4 سالی رئیس‌جمهور بودید قبلاً.
دکتر محمود احمدی‌نژاد: «نفت تولید نمی‌کنیم، از نفت بهره‌برداری می‌کنیم.»
توضیحاً عرض می‌کنم که 68 میلیون سال پیش در دوران سینوزوئیک موجودات عظیم‌الجثه‌ای در زمین می‌زیستند که به آنها دایناسور می‌گویند. در همان دوران بر اثر عوامل طبیعی این دایناسورها و درختان عظیم‌الجثه از بین رفتند و از فسیل آنها در زیر لایه‌های زمین طی میلیون‌ها سال نفت به وجود آمد.

حالا اگر ممکن است بفرمایید که ما چطور باید نفت تولید کنیم؟


شهرام شکیبا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.